Sportvoeding voor energie,kracht en gewichtscontrole all 4 bikes
Het is vr sep 03, 2010 8:31 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: cervelo S3 gestolen bij fietsenmaker
BerichtGeplaatst: za okt 10, 2009 8:55 pm 
Mecanicien

Niet te schatten, hopelijk kan de Fm de dader te pakken krijgen...

,,J L,,

Ride Ya Bike

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 11:14 am 
Ploegleider

Stayer schreef:
Met diezelfde truuk is de Limburgse ex-profrenner Gianni Rivera bij meerdere fietsenleveranciers met een dure koersfiets aan de haal gegaan en in autogarages met enkele bestelde peperdure wagens (en is hiervoor al enkele malen veroordeeld wegens oplichting), maar of de eigenaars ooit een halve euro schadevergoeding zullen zien is nog wat anders.

Ik zocht even op Google en vond dat. Zot... waar zijn die mensen mee bezig! :wallbash:

http://streekkrant.rnews.be/nl/regio/lim-3580/jaar-cel-voor-ex-profrenner-gianni-rivera/Article-1184683226347-1194492874993.html

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 11:54 am 
Nieuweling

A.B. schreef:
Vossy schreef:
Bij welke winkel is dit gebeurd?

Zie zijn nickname, Danny Sport :mrgreen:

http://www.dannysport.be

Ge moet het maar durven, ik zou er nog niet aan denken maar de me,nsen zijn nu eenmaal zo geworden.
Ik woon in een boerenparochie (Meldert), er zijn werken in mijn straat (wijk) en daarom moest ik verplicht mijn wagen enkele straten verder parkeren; 1 dag heeft auto daar gestaan en gans de linker achterdeur bijeen gereden.... Geen briefje, niemand iets gehoord of gezien... prijs herstelling +/- 300 euro.
Welkom in de wereld van vandaag spijtig genoeg :thumb: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 1:00 pm 
Forum Moderator

Vrees er een beetje voor dat het in de toekomst nog allemaal gaat verergeren. :(

Profiel  

BerichtGeplaatst: di okt 13, 2009 1:26 pm 
Ploegleider

bazz schreef:
Vrees er een beetje voor dat het in de toekomst nog allemaal gaat verergeren. :(

een jaar of 15 geleden zat ik op kot boven een mtb-speciaalzaak in Gent (Cherokee); er kwam er daar toen ook een afgeborstelde typ vragen of ie een testritje mocht doen met een ProFlex (toen topmateriaal). Als onderpand gaf hij zijn jas, autosleutels, gsm, portefeuille en al wat hij in zijn handen had dus de FM dacht dat het wel OK was. Het laatste wat we van hem zagen was hoe ie met de Pro-Flex het achterstraatje uitreed. De vest met alle inhoud die als onderpand was gegeven bleek enkele uren tevoren te zijn gestolen in een café in de buurt van de winkel. Bye bye fiets van 150.000 ballen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di okt 13, 2009 3:47 pm 
Ploegleider

Stayer schreef:

Met diezelfde truuk is de Limburgse ex-profrenner Gianni Rivera bij meerdere fietsenleveranciers met een dure koersfiets aan de haal gegaan en in autogarages met enkele bestelde peperdure wagens (en is hiervoor al enkele malen veroordeeld wegens oplichting), maar of de eigenaars ooit een halve euro schadevergoeding zullen zien is nog wat anders.

Shit, vreselijk, pfff

BTW, Rivera was ook behoorlijk aan lager wal geraakt. Hij had de centjes hard nodig voor ......

Profiel  

BerichtGeplaatst: di okt 13, 2009 5:07 pm 
Aspirant

als iemand zoiets doet is dat toch om door te verkopen ofzo, want ik ben er zeker van als je er hier in belgie nog mee op straat komt da ze u gaan herkennen... volgens mij is dat wel iemand met voorkennis van wat hij met die fiets van plan was... doorverkopen of een zwarte markt...

alé ja, ik zou nog liever met een fiets van 35jaar oud rondtoeren dan zoiets te proberen zelfs...

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 19, 2009 9:35 am 
Junior

kevve_024 schreef:
als iemand zoiets doet is dat toch om door te verkopen ofzo, want ik ben er zeker van als je er hier in belgie nog mee op straat komt da ze u gaan herkennen... volgens mij is dat wel iemand met voorkennis van wat hij met die fiets van plan was... doorverkopen of een zwarte markt.....

Recent nog vernomen dat bijna al die gestolen fietsen blijkbaar in containers worden verscheept naar Africa, meer bepaald naar Burkina faso en andere.
Dus de kans bestaat dat je op TV in één of ander ritverslag over de ronde van Senegal, Burkina Faso en andere wel eens je eigen (gestolen) fiets (E.Merckx, Colnago, Bulls, Pinarello en andere) er ziet passeren met een zwarte renner op je (gestolen) juweeltje.

Het zal dus blijkbaar dezelfde gang en dezelfde markt opgaan als met vele van de hier gestolen wagens welke dezelfde dag nog in containers staan om te worden verscheept naar Africa.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do dec 24, 2009 1:06 pm 
Miniem

amai, ge moet maar durven :shock:
khoop dat ze hem vinden !

Profiel  

BerichtGeplaatst: do dec 24, 2009 3:31 pm 
Nieuweling

erg om lezen maar nog erger om dit als fietsenverkoper mee te maken.

Als dit werkelijk een plaag zou worden dan zou ik direkt denken aan beveiliging. Der moet toch wel zoiets bestaan als een zender waarmee je ten allen tijde kunt nagaan waar je zender te vinden is...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur