Nosferatu schreef:
Ik wil eventjes banadrukken dat ons bedrijf een evenementenbureau is en dat wij al meer dan 20 jaar actief zijn, dus de ervaring zal wel lukken. Verder is het de bedoeling dat het een super zware ritten(koers) zal worden. Dagelijks bijna 200 km. Dus echt voor de geoefende fietsers. Alles zal heel basic zijn, overnachtingen incluis... Je kan het niet beter vergelijken dan met Paris-Dakar. Het zal via Noord Frankrijjk, naar België gaan, dan via Nederland naar Duitsland en zo verder richting Italië om te eindigen met een klimtijdrit op een italiaanse col of zo. Als er nog suggesties zijn, laat maar komen.
klinkt zeer interessant en hier alvast een potentiële kandidaat-deelnemer, uitdagende ritten maar basic omkadering dat is hetgeen ik altijd zoek; in de veronderstelling dat basic omkadering dan ook basic prijs betekent he

wel blijf ik benieuwd hoe jullie op 7 dagen x 200km = 1400km van N-Fr, Be, Nl, De, Zw, It zullen gaan, zullen er dan ook bus/treinverplaatsingen tussen zitten (dit zou ik persoonlijk zeer spijtig vinden); ik vermoed dat er dan juist aan de Italiaanse grens zal gestopt worden?
ps: over welke firma spreken we hier als ik dit mag vragen?