Het is di jan 16, 2018 10:21 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 930 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 93  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ronde van Vlaanderen
BerichtGeplaatst: do nov 02, 2006 11:26 pm 
Ploegleider

De Koppenberg, woensdag nog het terrein van een GvA-cross, verdwijnt mogelijk uit het parcours van de Ronde van Vlaanderen. Ondanks een renovatie is de helling al aan het verloederen, weet GvA. Het definitieve parcours van de Ronde van Vlaanderen van 2007 wordt volgende week dinsdag bekendgemaakt.

Profiel  

Berichttitel: Re: Ronde van Vlaanderen 2007
BerichtGeplaatst: vr nov 03, 2006 8:48 am 
Belofte

Il duce schreef:
De Koppenberg, woensdag nog het terrein van een GvA-cross, verdwijnt mogelijk uit het parcours van de Ronde van Vlaanderen. Ondanks een renovatie is de helling al aan het verloederen, weet GvA. Het definitieve parcours van de Ronde van Vlaanderen van 2007 wordt volgende week dinsdag bekendgemaakt.

Voor mij is dit géén groot gemis,is alle jaren een calvarie tocht op den Koppenberg,door het vele volk sta je meestal te voet,nog niet gesproken over de vele kleine valpartijen die dan ook nog eens schade aan onze fiets kunen opleveren,als ik HEM wil oprijden doe ik dat wel op een gewone training :!:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 03, 2006 9:01 am 
Mecanicien

Ben jij een prof dan? :wink:
Even serieus, ik denk dat we een eerlijkere Ronde zullen krijgen zonder de Koppenberg. Op één of andere manier vond ik het toch jammer dat 3/4 van het peloton uitgeschakeld werd op de passage van de Koppenberg in de vorige editie.
Vooraan in het peloton gaan zitten zeggen ze dan, maar als iedereen dat wil sta je nog nergens.
Langs de andere kant is het een monument. Eén die voor spektakel zorgt.
We zullen pas kunnen oordelen als de hele omloop bekend wordt gemaakt, maar ik maak me allesinds geen zorgen. De Ronde op zich blijft een spektakelstuk.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 03, 2006 10:32 am 
Neo prof

Toch jammer indien hij uit het parcours verdwijnt, hoewel daar wel zeker wel iets voor te zeggen valt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 03, 2006 10:58 am 
Kopman

Als hij er deftig zou bijliggen (lees: zoals net na de restauratie), zou het een gemis zijn. Nu kan het geen kwaad rond te rijden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 03, 2006 2:56 pm 
Helper

Mja, ik vond dat hij er iets te erg bijlag, maar het is toch jammer dat ze hem niet meer zouden oprijden. Wat Boonen daar vorig jaar deed, was prachtig. En uiteindelijk schoot er nog een man of 10/15 over. Dit is beter dan dat ze met een half peleton eindigen ...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 03, 2006 3:51 pm 
Ploegleider

jammer dat ze hem niet zouden doen, maar er zijn nog mooie bergen genoeg in vlaanderen :D

It's just a bike race!
Don't buy upgrades, Ride up grades

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 03, 2006 5:12 pm 
Mecanicien

amai, de ronde zal er helemaal anders uitzien dan de laatste jaren: Koppenberg eruit (lijkt mij toch het grootste verlies aangezien het telkens een legendarisch beeld is de profs naar boven te zien wankelen), Foreest en Steenberg zouden er ook niet meer bijzien wegens gelegen in stiltegebied en de Tenbossestraat wordt vervangen door de Caudenberg wegens werkzaamheden. Ben eens benieuwd hoe de ronde er nu gaat uitzien.

Ik speculeer op Kortekeer, Berg Ten Houte, Bovenstraat en Caudenberg ter vervanging van bovengenoemde.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 03, 2006 5:58 pm 
Ploegleider

de koppenberg is idd een monument, maar aan de andere kant is het er wel over, , die kasseien zijn in zo'n slechte staat dat het echt overdrzeven is , ik zou hem er het liefst bij hebben, maar indien ze zouden beslissen om hem eruit te laten zou ik begrijpenj waarom

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 03, 2006 8:49 pm 
Belofte

bo schreef:
Ben jij een prof dan? :wink:
Even serieus, ik denk dat we een eerlijkere Ronde zullen krijgen zonder de Koppenberg. Op één of andere manier vond ik het toch jammer dat 3/4 van het peloton uitgeschakeld werd op de passage van de Koppenberg in de vorige editie.
Vooraan in het peloton gaan zitten zeggen ze dan, maar als iedereen dat wil sta je nog nergens.
Langs de andere kant is het een monument. Eén die voor spektakel zorgt.
We zullen pas kunnen oordelen als de hele omloop bekend wordt gemaakt, maar ik maak me allesinds geen zorgen. De Ronde op zich blijft een spektakelstuk.

Daar droom ik nog van ,maar gezien mijn leeftijd zit dat er niet meer in,ik bedoelde wel de rvv voor wielertoeristen.voor de rest kan ik je goed volgen :twisted:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 930 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 93  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur